چاپر ذرت علوفه ای خرید

چاپر ذرت علوفه ای خرید

چاپر ذرت علوفه ای خرید آن برای دام های سنگین و سبک به منظور تامین جیره با کیفیت بالا و صرفه اقتصادی انجام می شود. اطلاعات بیشتر در ادامه…

چاپر ذرت علوفه ای و قیمت خرید

چاپر ذرت علوفه ای را با نام های دیگر نیز می شناسند مانند سیلاژ، ذرت سیلویی ، ذرت علوفه و… سیلاژ از معادل آن یعنی silage منشا می گیرد. که به معنی سیلو کردن علوفه می باشد.

این محصول از محبوب ترین علوفه دامی در میان دامداران می باشد. دلیل آن نیز کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن آن جهت مصارف دامی است.

واحد های دامداری بزرگ و کوچک بسیاری اعم از گوشتی و شیری از آن در جیره غذایی دام های خود بهره می برند. تامین انرژی بالا و راحت الهضم بودن در گوارش دام باعث افزایش بهره وری شده است.

سیلاژ در حین تولید تحت تاثیر باکتری های تخمیر کننده بی هوازی تشکیل می گردد. که این مورد فواید زیادی از جمله افزایش مدت نگهداری بدون کاهش ارزش غذایی و افت کیفیت و نیز خوش خوراک شدن محصول می گردد.

چاپر علوفه شرکت بازرگانی مومنی

سیلاژ علوفه ذرت این مجموعه محصولات با کیفیت بالا را از کارخانه تولید تا درب دامداری ارسال می نماید. و نیز توانیسته ایم در کیفیت بالا و فروش مستقیم در کشور خدمت کنیم.

برای تماس با ما و دریافت اطلاعات بیشتر خرید و سایر محصولات می توانید با ما در تماس باشید. همچنین برای دریافت کاتالوگ و عضویت در شبکه های اجتماعی. و برای دریافت تخفیفات ویژه در پیامرسان های ایتا ، واتساپ ، تلگرام با شماره درج شده در انتهای همین صفحه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی فروش مستقیم و عمده غلات و خوراک دام در کشور را انجام و در خدمت شما عزیزان می باشد.

09135051503 تلفن تماس و شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =