چاپر بسته بندی

خرید و فروش چاپر بسته بندی

خرید چاپر بسته بندی ذرت علوفه به منظور افزایش شیر و رشد دام ها توصیه می شود. برای استعلام نرخ امروز و نحوه خرید مستقیم همراه باشید.

خرید فروش چاپر بسته بندی

خرید و فروش چاپر در کشور رونق بسیاری دارد. البته با توجه به مزایای آن در جیره قابل توجیه است. ارزش غذایی بالای آن به عنوان یک علوفه بسیار بالاست و افزایش شیردهی و رشد دام ها را به همراه دارد.

در دامداری های دام سبک و سنگین می توان از این محصول در جیره بهره برد. و در کنار سایر اقلام جیره بالاترین بهره وری را داشت.

ذرت علوفه ای پس از برداشت و خرد شدن به وسیله چاپر در سیلو ها ذخیره می شود. این ذخیره به تخمیر علوفه و تولید محصول نهایی منتهی می شود. تخمیر علوفه علاوه بر افزایش مدت نگهداری و حفظ کیفیت خوش خوراکی و هضم آسان را برای دام ها دارد.

کیفیت عامل مهمی در تعیین قیمت و درجه بندی این محصول دارد که برای خرید باید حتما به آن توجه نمود. و توصیه می شود از شرکت های معتبر و به صورت مستقیم آنرا خرید نمایید. (در ادامه به نحوه خرید از ما و قیمت می پردازیم.)

قیمت ذرت علوفه چاپر سیلو بسته بندی

شرکت تولیدی بازرگانی مومنی

این مجموعه از تامین کنندگان عمده غلات و خوراک دام در کشور می باشد. محصولات به صورت مستقیم از تولید برای متقاضیان ارسال می شوند. که این موضوع باعث کاهش قیمت و هزینه تمام شده است.

محصولات در درجه بندی های مختلفی عرضه و قیمت گذاری می شوند. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نحوه ثبت سفارش بودید با ما در ارتباط باشید. برای استعلام قیمت نیز از همین طریق اقدام نمایید.

09135051503 تلفن تماس

شما عزیزان علاوه بر تماس می توانید از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام ، ایتا و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام momenitrade@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =