نمایندگی فروش چاپر ذرت

نمایندگی خرید و فروش چاپر ذرت علوفه

نمایندگی فروش چاپر ذرت در کشور توسط شرکت بازرگانی مومنی به صورت عمده انجام می گیرد. برای دریافت قیمت و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش چاپر ذرت علوفه

نمایندگی های فروش چاپر ذرت علوفه در کشور را می شناسید؟

مجموعه تولیدی بازرگانی مومنی تجارت با فروش عمده غلات و خوراک دام به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید. و با تضمین کیفیت و قیمت های کف بازار به دلیل توزیع مستقیم توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

چاپر ذرت علوفه ای چیست؟

محصول از برداشت کامل گیاه ذرت که شامل ( ساقه، برگ و دانه های ذرت) می باشد. و برداشت آن با دستگاه چاپر دلیل نام گذاری به همین نام نیز شده است.

سیلاژ” حاصل تخمیر بی هوازی است که در فرآیند آن باکتری ها کربوهیدرات محلول را به اکتیک اسید و لاکتیک اسید تبدیل می کنند. این روش باعث افزایش مدت نگهداری محصول برای مدت نسبتا طولانی بدون هیچ گونه کاهش کیفیت و ارزش غذایی می شود.

سیلاژ ذرت علوفه ای از با کیفیت ترین ، محبوب ترین و به صرفه ترین علوفه های موجود در بازار برای تامین خوراک دام است. در بسیاری از دامداری های سطح کشور جهت دام های گوشتی و شیری استفاده می شود.

قابلیت هضم بسیار مناسب ، تامین انرژی زیستی جهت تولید شیر و گوشت از دیگر مزایای آن است.

سیلاژ علوفه ذرت بازرگانی مومنی محصولی با کیفیت از کارخانه تولید خوراک دام برای مصرف کننده های محترم در سراسر کشور ارسال می شود.

چنانچه هر گونه سوالی داشتید و یا مایل به ثبت سفارش بودید می توانید با کارشناس فروش ما در تماس باشید.

09135051503    مشاوره رایگان تغذیه دام و طیور

با ما در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =