قیمت هرکیلو پودر ماهی

قیمت هرکیلو پودر ماهی

قیمت هرکیلو پودر ماهی با توجه به کیفیت و آنالیز آن تایین می شود. به صورت دوره ای بروز می گردد که می توانید با تماس آنرا استعلام بگیرید. این محصول به دلیل ارزش غذایی بالا می تواند جایگاه ویژه ای در انتخاب و مصرف برای دام ، طیور و آبزیان داشته باشد.

قیمت هر کیلو پودر ماهی

پودر ماهی از مغذی ترین محصولات برای مصرف می باشد. و سطح بسیار بالایی از پروتئین و ویتامین ها مخصوصا ویتامین D را شامل می گردد. سطح ویتامین D در ماهی هایی که چربی بیشتر دارند یافت می شود مانند قزل آلا ، ساردین ، سالمون و…

تایین قیمت هرکیلو پودر ماهی و سایر محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. از جمله آن درصد پروتئین ، TVN ، نوع ماهی و … که می توانید از طریق تماس با ما آنرا استعلام بگیرید.

شرکت تولیدی بازرگانی مومنی عرضه کننده محصولات خوراک دام و طیور و غلات به صورت عمده در کشور است و می تواند در تامین خوراک با کیفیت بالا و قیمت مستقیم برای شما خدمت رسانی کند.

نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت پودر ماهی

این مجموعه امکان خرید و ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری را برای شما عزیزان در سراسر فراهم آورده است. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و نحوه خرید بودید می توانید با ما در تماس باشید.

شرکت بازرگانی مومنی ، عرضه مستقیم و عمده غلات و خوراک دام در کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =