قیمت فروش ذرت علوفه

قیمت فروش ذرت علوفه

قیمت فروش ذرت علوفه برای متقاضیان گرامی در این مجموعه به دلیل ارسال مستقیم بسیار به صرفه و با بالاترین کیفیت می باشد. برای دریافت نحوه استعلام قیمت و ثبت سفارشات خود از سراسر کشور با ما در ادامه همراه باشید.

قیمت خرید و فروش ذرت علوفه

درباره این محصول فوق العاده در جیره خوراک دام چه می دانید؟

ذرت علوفه ای از محصولات با کیفیت بسیار مناسب برای مصرف در دام های مختلف سبک و سنگین می باشد. مزایای آن از مواد غنی برای رشد شروع شده و نیز خوش خوراکی ، راحت الهضم بودن ، صرفه اقتصادی و غیره را شامل می گردد.

همچنین مدت زمان نگهداری از آن به عنوان یک علوفه تر به نسبت بالاست. که این مورد همراه با حفظ کیفیت اولیه و به دور از رشد باکتری و کپک ها به دلیل وجود لاکتیک اسید همراه است.

ذرت علوفه ای تحت تاثیر موارد مختلفی در قیمت گذاری قرار می گیرد که موارد زیر برخی از مهمترین آنها هستند.

  • دانه دار بودن
  • رطوبت مناسب در آن
  • رنگ مناسب “سبز زیتونی” خوش رنگ
  • عاری از هر گونه آلودگی و کپک
  • و محل تولید

و علاوه بر موارد بالا می توان عامل مهم محل تولید و کرایه تا محل مصرف را نام برد.

برای استعلام نرخ روز ذرت علوفه می توانید با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

فروش ذرت علوفه بسته‌بندی 

ذرت علوفه بسته‌بندی 30 کیلویی و 1 تنی و نیز فله موجود می باشد. اما توصیه ما خرید و مصرف محصولات سیلو شده بسته‌بندی می باشند. چرا که علاوه بر حفظ کیفیت در طول مدت نگهداری حمل و انبارداری بهتری را دارند.

ذرت علوفه ای را می توانید مستقیم خریداری نمایید و علاوه بر قیمت کمتر کیفیت بالا و تضمینی بگیرید. شرکت بازرگانی و تولیدی مومنی محصولات را برایتان به سراسر کشور ارسال می نماید. برای ثبت سفارش و خرید با ما در ارتباط باشید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر به شما هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =