قیمت ذرت علوفه بسته‌بندی 30 کیلویی و 1 تنی

قیمت ذرت علوفه بسته‌بندی

قیمت ذرت علوفه بسته‌بندی 30 کیلویی و 1 تنی را از بازرگانی مومنی بدون واسطه استعلام بگیرید. فروش محصولات کیفیت بالا و ارسال به سراسر کشور.

چاپر بسته‌بندی چیست ؟

تولید ذرت علوفه ای بسته‌بندی شده در کشور به دلیل استقبال خریداران از این محصول عالی در جیره بالاست. اما تولیدات آن در کل کشور نیست. برخی از استان ها مانند خوزستان تولید عمده آنرا دارند و خوشبختانه بیشتر از نیاز داخلی است و قابل ثبت سفارش از سراسر کشور می باشد.

علوفه ذرت “چاپری” برای رشد و افزایش شیر و گوشت دام ها بسیار موثر است. این محصول در کنار سایر اقلام جیره استفاده می شود.

محصول از ساقه گرفته تا برگ و دانه را در خود جای داده است. تولید آن نیز به این صورت است که ابتدا برداشت و خرد می شود سپس به سیلو های ذخیره منتقل می گردد. سپس تحت تاثیر تخمیر قرار می گیرد.

خرید و قیمت ذرت علوفه بسته‌بندی

ابتدا برخی مزایای آنرا بیان و سپس نحوه محاسبه قیمت و استعلام آنرا در ادامه خواهیم داشت.

مزایای عمده آن این است که علاوه بر ارزش بالای تغذیه ای بسیار خوش هضم و خوش خوراک برای دام ها است. و این رغبت زیاد دام ها به مصرف آن رشد را به همراه دارد. همچنین نگهداری آن به عنوان یک علوفه تر و با حفظ کیفیت بسیار آسان می باشد.

ذرت علوفه ای نرخ ثابتی ندارد و با توجه به دانه دار بودن و کیفیت محصول و نیز بازه زمانی هر سال متفاوت می شود. برای استعلام قیمت روز و کسب اطلاعات بیشتر و خرید از ما می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما شما را به خریدی مطمعن راهنمایی می کنند.

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =