قیمت خرید سیلاژ ذرت علوفه

قیمت و خرید سیلاژ ذرت علوفه ای چاپر شده

قیمت خرید سیلاژ ذرت علوفه در شرکت بازرگانی مومنی تحت تاثیر کیفیت متفاوت است. و با توجه به منطقه می تواند بازه قیمتی متفاوتی داشته باشد.

سیلاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

سیلاژ یا سیلو کردن از تخمیر برگ و ساق علوفه های مختلف مانند ذرت ، جو و غیره تولید می شود. این محصول برای دام ها محصولی بی نظیر در تغذیه و رشد می باشد. مواد سودمند در پروار و افزایش شیردهی دام را دارد و ماده ای انرژی زا است.

تخمیر سبب می شود تا بتوان تا مدت های طولانی آنرا نگهداری و مصرف نمود بدون اینکه ارزش غذایی آن کاهش یابد. این محصول بیشتر از ذرت تولید می شود اما در برخی نقاط که خشک کردن علوفه با چالش هایی همراه است از یونجه نیز تهیه و تولید می گردد.

قیمت و خرید سیلاژ ذرت

قیمت ذرت سیلویی به موارد مختلفی بستگی دارد. در ابتدا باید توجه داشت به کیفیت و درصد دانه های ذرت یا همان بلال موجود در علوفه. به صورتی است که هر چه این میزان بیشتر کیفیت محصول نیز به دنبال ان بالاتر می رود.

محل تولید نیز می تواند در تعیین قیمت نقش داشته باشد. اکثر تولیدات این محصول در خوزستان انجام می شود و در این استان مناسب ترین قیمت ها را می توان یافت.

به موضوع کرایه و حمل و نقل نیز باید توجه نمود. طبعا استان های دورتر کرایه بیشتری را متحمل می شوند.

از همه این موارد که گذر کنیم قیمت محصول به صورت دوره ای و با توجه به ماه های مختلف سال متغیر می باشد. و برای استعلام نرخ روز می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی عرضه کننده محصولات خوراک دام و طیور به صورت عمده در کشور می باشد. کلیه محصولات به صورت مستقیم و تضمین کیفیت و قیمت می باشند. این مجموعه آماده عقد قرارداد جهت تامین محصولات برای متقاضیان می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید.

تلفن تماس و شبکه های اجتماعی ایتا و تلگرام

برای دریافت لیست قیمت ها و آفر های روزانه در کانال های ما عضو شوید.

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =