قیمت خرید ذرت چاپر علوفه

قیمت خرید ذرت چاپر علوفه

قیمت خرید ذرت چاپر علوفه را از کجا استعلام باید گرفت؟ شرکت های معتبر و تولیدی این محصول بهترین گزینه برای دریافت قیمت و خرید هستند.

ذرت چاپر علوفه

ذرت چاپر شده علوفه ای با کیفیت و بسیار مغذی برای مصارف دامی است. این محصول به همراه سایر اقلام مصرفی در جیره راندمان تولید شیر و گوشت را در دام ها بالا می برد.

ذرت پس از برداشت و خرد شدن با دستگاه چاپر به سیلو ها انتقال می یابد.( به همین دلیل به نام ذرت چاپر نیز شناخته می شود.) و پس از گذشت مدت زمانی معلوم مناسب مصرف برای دام می گردد. این یک روش برای نگهداری علوفه به صورت تر می باشد.

علوفه های انبار شده تحت تاثیر “تخمیر” قرار می گیرند. که این تخمیر فوایدی همچون افزایش مدت نگهداری ، حفظ کیفیت ، خوش خوراکی ، هضم آسان و غیره را به آن می افزاید.

محصول تولیدی در بسته‌بندی های 30 کیلو گرم ، 1 تنی و فله قابل خرید از ما هستند. و چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش بودید می توانید با ما در تماس باشید.

 

قیمت و خرید ذرت چاپر علوفه

قیمت روز ذرت علوفه ای را می توانید از طریق ارتباط با مجموعه استعلام بگیرید. نرخ های این محصول با توجه به کیفیت و میزان پردانه بودن مشخص می گردد.

شرکت بازرگانی مومنی تامین کننده غلات و خوراک دام به صورت عمده در کشور می باشد. و در خدمت متقاضیان گرامی است. نرخ دست اول و خرید مستقیم را تنها از شرکت های مرجع بخواهید.

ثبت سفارش از طریق تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =