علوفه ذرت درجه یک فروش با تضمین کیفیت

علوفه ذرت درجه یک فروش با تضمین کیفیت

علوفه ذرت درجه یک با فروش و تضمین کیفیت به سراسر کشور ارسال می شود. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش بازرگانی مومنی همراه ما باشید.

ویژگی سیلاژ ذرت

سیلاژ ذرت یا همان ذرت علوفه دارای ویژگی هایی است که آنرا به دسته های مختلفی درجه بندی می کند. ابتدا توضیحات مختصر از این محصول و سپس نحوه درجه بندی و قیمت گذاری آن ارائه می کنیم.

این علوفه به عنوان یک محصول استراتژیک در صنعت خوراک دام و دامپروری محسوب می شود. علوفه تولیدی شرکت در بسته‌بندی های 500 کیلوگرمی ، 30 کیلوگرمی و فله نگهداری و به بازار مصرف عرضه می شود.

یکی از مزیت های آن بسته‌بندی سریع و جلو گیری از هدر رفت مواد مغذی و افت کیفیت می شود. ترکیبات مغذی موجود در ذرت مانند پروتئین، نشاسته و فیبر به خوبی حفظ می شوند و از گزند فساد به دور باشند. و به دنبال آن افزایش ترغیب دامداران به مصرف آنرا به دنبال دارد.

این محصول ارزش غذایی بالایی دارد و بسته به میزان دانه های موجود در آن درجه بندی می شود. به این صورت که هرچه میزان دانه بیشتر کیفیت و قیمت بالاتری می خورد. البته موارد دیگری نیز در این قیمت گذاری دخیل هستند مانند محل تولید و کرایه و حمل و نقل آن تا محل دامداری متقاضیان.

علوفه ذرت درجه یک فروش

فروش علوفه ذرت توسط شرکت بازرگانی مومنی به صورت مستقیم از کشاورز به خریداران عرضه می شود. و این پایین ترین قیمت را در بر دارد. همچنین محصولات دارای درجه کیفی متفاوت بوده و بسته به انتخاب شما تضمین کیفیت دارد.

چنانچه هر گونه سوالی درباره محصولات داشتید و یا مایل به ثبت سفارش بودید می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما در بخش فروش آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات می باشند.

همچنین با عضویت در کانال های ما از بار های روزانه و تخفیفات مطلع شوید.

تلفن تماس: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 6 =