ذرت علوفه چاپر سیلاژ شده خرید و فروش

ذرت علوفه بسته‌بندی چاپر سیلاژ

ذرت علوفه چاپر سیلاژ شده خرید و فروش می شود. بازار آن در کشور بسیار پر رونق می باشد که آنرا مدیون تولید بالا و ارزش غذایی آن هستیم.

ذرت علوفه ای برای دام ها مناسب است؟

علوفه ذرت در دسته اول علوفه با ارزش غذایی بالا قرار می گیرد و آنرا می توان علوفه ای با توجیه اقتصادی مناسب نام برد.

ذرت علوفه به دلیل وجود مقادیر فراوان فیبر ، پروتئین و مواد معدنی می تواند نیاز های دام را تا حدودی برآورده کند. در کنار سایر اقلام جیره در پروار و شیردهی بسیار مناسب برای مصرف می باشد.

دام های سنگین و سبک می توانند آنرا مصرف نمایند.

روش تولید و میزان دانه علوفه چاپر

ذرت کشت شده از ساقه گرفته تا برگ و دانه به وسیله چاپر خرد می شود. سپس تحت تاثیر تخمیر قرار می گیرند. این تخمیر باعث افزایش مدت نگهداری به عنوان علوفه تر ، افزایش خوش خوراکی برای دام و غیره می گردد.

میزان دانه های علوفه خریداری شده متغیر می باشد. و به میزان کیفیت محصولات کشت شده و آب و هوای محل آن بستگی دارد. بنابراین توصیه می شود از مراکز و شرکت های معتبر خرید نمایید.

ذرت علوفه چاپر سیلاژ خرید فروش

شرکت بازرگانی مومنی تجارت عمده فروشی ذرت علوفه ای را در کشور انجام می دهد. خرید از تناژ 2 تا 1000 امکان پذیر است. و نیز ارسال بار به سراسر کشور توسط مجموعه قابل انجام خواهد بود.

محصولات دارای تضمین کیفیت می باشند. و در درجه های 1 و 2 در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. محصولات به صورت مستقیم از کشاورز خریداری و پس از تولید محصول نهایی ارسال و قیمت های کف بازار عرضه می شوند.

با عضویت در کانال های شرکت در تلگرام و ایتا از تخفیفات و بار های اعلامی روزانه با خبر شوید.

چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات بودید با کارشناسان ما در تماس باشید.

09135051503 تلفن تماس و شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =