ذرت علوفه خرید

ذرت علوفه خرید

ذرت علوفه ای خرید آن برای دامداران صرفه اقتصادی بالایی همراه دارد. این محصول علوفه ای با ارزش غذایی بالا و قیمت مناسب است.

متقاضیان گرامی برای خرید دامداری ها به صورت عمده و با قیمت مستقیم کارخانه را می توانند از مجموعه تولیدی بازرگانی مومنی اقدام نمایند. تلفن تماس 09135051503

ذرت علوفه خرید

ذرت علوفه چاپر از دسته محصولات خوش خوراک برای دام ها می باشد. خوش خوراکی بخش مهمی است که در تامین تغذیه دام ها باید مورد توجه قرار گیرد. اما همه چیز به آن ختم نمی شود. چرا که باید توجه کرد آیا این خوراک دام ارزش مناسبی برای مصرف دارد یا خیر..

ذرت علوفه ای به دلیل وجود فیبر ، پروتئین ، مواد معدنی ، نشاسته و… می تواند در دسته مواد غذایی دامی با ارزش بالای مصرف قرار گیرد. همچنین در کنار آن محصولی است که در سیستم گوارشی دام ها راحت الهضم و جذب آن مناسب می باشد.

ذرت علوفه ای از تخمیر کامل(ساقه، برگ، دانه) این گیاه تولید می شود. و یکی از روش های نگهداری علوفه به روش تر و با حفظ رطوبت و کیفیت می باشد. این فرایند مدت زمان نگهداری محصول را تا حد بسیار زیادی با همان کیفیت اولیه حفظ می کند.

(علوفه ذرت به صورت کیسه های 30 کیلو گرمی ، یک تنی و فله ای موجود می باشند.)

ذرت علوفه قیمت

چاپر یا همان ذرت علوفه ای را بهتر است از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم خرید نمایید. در کنار کیفیت بالا و تضمین شده بهترین قیمت ها را دریافت می نمایید. ( برای دریافت لیست قیمت روز می توانید از طریق تماس با ما اقدام نمایید.)

شرکت تولیدی بازرگانی مومنی تجارت تامین کننده عمده غلات و خوراک دام در کشور است. و در صورت تمایل می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با ما در تماس باشید.

کلیه محصولات دارای درجه بندی کیفی و تضمین کیفیت بوده و به سراسر کشور ارسال می شوند. برای دریافت اطلاعات تماس با ما اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =