ذرت علوفه بسته‌بندی

ذرت علوفه بسته‌بندی چاپر سیلاژ

ذرت علوفه بسته‌بندی ، محصولی که خرید آن نسبت به محصولات فله توصیه می شود. چرا که از مزایای بسیاری که در ادامه به آن می پردازیم برخوردار است.

خرید ذرت علوفه بسته‌بندی

ذرت علوفه ای پس از برداشت و خرد کردن با “چاپر” به سیلو های انبار فرستاده می شوند. و تحت تاثیر تخمیر قرار می گیرند. به همین دلیل به نام ذرت چاپر نیز می گویند.

محصول فوق دارای فواید بسیاری در مصرف از جمله ارزش غذایی بالا در تامین مواد مورد نیاز دام برای رشد ، خوشخوراک بودن برای دام ، هضم و گوارش راحت آن و…. را دارد.

ذرت علوفه سیلو شده را از ما به 2 شکل بسته‌بندی و فله ای می توانید تهیه نمایید. البته توصیه ما خرید سیلاژ می باشد چرا که خرید و نگهداری محصولات فله با چالش های بیشتری روبرو است.

برخی مزایای علوفه بسته‌بندی به شرح زیر می باشند:

  • حمل و نقل آسانتر
  • انبار داری بهتر
  • حفظ کیفیت آن بهتر است
  • مانع بهتری برای رشد باکتری ها و ورود مواد آلوده است
  • و…

برای خرید و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی تامین کننده عمده غلات ، علوفه ، خوراک دام و… در کشور است. و تمامی محصولات را با درجه بندی کیفی و تضمین کفیت عرضه می نماید.

چنانچه مایل به ثبت سفارش ، چگونگی مصرف و مشاوره رایگان ، استعلام قیمت و… بودید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما در بخش فروش در خدمت شما عزیزان می باشند.

تلفن سفارش و عضویت در کانال های مجموعه: 09135051503

چاپر بسته‌بندی

علوفه چاپری  بسته‌بندی را می توانید از استان های مختلفی تهیه نمایید. اما تولیدات عمده آن در استان خوزستان می باشد. و خوشبختانه توانسته ایم به صورت مستقیم و از کشاورز و تولید کننده آنرا برای متقاضیان در سراسر کشور ارسال نماییم. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =