خرید چاپر سیلو علوفه ذرت

خرید چاپر سیلو ذرت

خرید چاپر سیلو علوفه ذرت را در کشور از کجا باید اقدام کرد؟ برای خرید ذرت علوفه مناسب برای دام های خود به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

قیمت و خرید چاپر سیلو ذرت

چاپر سیلویی ذرت را تا چه میزان می شناسید؟ این یک محصول فوق العاده در رشد و شیردهی برای دامداران می باشد. و با این ارزش تغذیه ای و قیمت مناسب در اکثر دامداری ها در راس تامین علوفه با کیفیت قرار می گیرد.

ذرت علوفه بهترین راه برای تهیه یک علوفه تر می باشد. چرا که روش تولید آن ( روش تخمیری ) با حفظ رطوبت مدت نگهداری آنرا تا حد بسیاری بالا می برد. این روش مصرف (غیر خشک) باعث افزایش میل دام ها به مصرف یا اصطلاحا خوش خوراکی می شود.

از طرفی علاوه بر این خوش خوراکی هضم بسیار خوبی را در گوارش دام ها شاهد خواهیم بود.

قیمت محصول را بر اساس کیفیت و میزان دانه دار بودن محصول می توان مشخص کرد که آنرا می توانید از طریق تماس با ما و به صورت بروز استعلام نمایید.

چاپر سیلو بسته‌بندی ذرت

ذرت علوفه ای را می توانید به صورت های فله و بسته‌بندی تهیه نمایید. که به دلیل حفظ کیفیت و بهداشت بهتر و نیز حمل و نگهداری بهتر علوفه نوع بسته‌بندی توصیه ما برای خرید می باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی مومنی در راستای تامین علوفه و خوراک دام به صورت مستقیم و عمده فعالیت می نماید. و آماده همکاری در جهت تامین جیره غذایی دامداری ها و متقاضیان سراسر کشور می باشد.

برای خرید و ثبت سفارش و نیز استعلام نرخ روز با ما در ارتباط باشید. 09135051503

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =