خرید سیلاژ چاپر ذرت علوفه ای

خرید سیلاژ چاپر ذرت علوفه ای

خرید سیلاژ چاپر ذرت علوفه ای برای رشد دام ها بسیار موثر است. این علوفه ارزش غذایی بسیار بالا ، خوش خوراکی و هضم آسانی دارد. این 3 عامل در تامین خوراک دام بسیار موثر است و حتما باید به آنها توجه شود. از دیگر برتری های ذرت علوفه ای قیمت اقتصادی آن را می توان ذکر نمود.

خرید سیلاژ چاپر ذرت

برای خرید مستقیم ذرت علوفه ای در کشور از کارخانه و کشاورزان می توانید اقدام نمایید. این مجموعه امکان خرید و ارسال سراسری محصولات را برای عزیزان در سراسر کشور فراهم آورده است.

ذرت علوفه ای به صورت بسته‌بندی های سی کیلوگرم و 1 تنی و نیز فله ای قابل تهیه می باشند. محصولات بسته‌بندی دارای برخی ویژگی های برتری هستند مانند : حفظ کیفیت بهتر ، ماندگاری طولانی ، حفظ از باکتری ها کپک ها ، حمل و نقل و انبار داری آسان و غیره.

 تلفن استعلام قیمت و خرید : 09135051503

ذرت علوفه ای بخریم؟

ذرت علوفه ای ارزش غذایی فوق العاده ای را در خود جای داده است. که موجب رشد دام ها و افزایش شیردهی می شود. این محصول دارای پروتئین ، سلولز ، مواد معدنی و… می باشد.

خوش خوراک بوده و رغبت بالایی را در دام ها برای مصرف ایجاد می نماید. و پس از مصرف در سیستم گوارشی دام ها بسیار راحت الهضم می باشد.

ذرت علوفه مرغوب

ذرت علوفه مرغوب دارای دانه ذرت می باشد و بدون هیچ گونه کپک زدگی عرضه می شود. از دیگر عوامل تشخیص محصول درجه 1 رنگ آن است که سبز زیتونی خوشرنگی می باشد.

این مجموعه عرضه و توزیع انواع خوراک دام و طیور را در کشور به صورت عمده بر عهده دارد. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ، و خرید بودید می توانید با ما در تماس باشید. همچنین از طریق شبکه اجتماعی ایتا و تلگرام کارشناسان فروش آماده پاسخگویی می باشند.

شرکت بازرگانی و تولیدی مومنی تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =