خرید ذرت علوفه خوراک دام

خرید مستقیم ذرت علوفه خوراک دام

خرید مستقیم ذرت علوفه خوراک دام را باید از کارخانه های تولید انجام دهید. این بهترین راه برای تامین یک محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

ذرت علوفه ای از با کیفیت ترین محصولات مصرفی در خوراک دام می باشد. چرا که دسترسی دام ها به منابع غذایی لازم برای رشد را تا حدود بسیار زیادی فراهم می نماید. دارای ارزش غذایی بسیار خوبی است و در کنار سایر اقلام جیره افزایش رشد و شیردهی را به دنبال دارد.

خرید ذرت علوفه خوراک دام

همانطور که ذکر شد منابع غذایی ذرت علوفه بسیار غنی می باشد. و متقاضیان زیادی را به سمت خود کشیده است. در اینجا اهمیت خرید مستقیم با کمترین قیمت و تضمین کیفیت نقش مهمی ایفا می کند.

توصیه ما به خرید از کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم می باشد. شرکت بازرگانی مومنی امکان خرید را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم آورده است. که بتوانند آنرا به صورت غیرحضوری سفارش و در محل خود دریافت نمایند.

ذرت علوفه به صورت فله و سیلویی در دسترس است. به منظور ثبت سفارشات خود و استعلام قیمت چاپر از طریق راه های ارتباطی مجموعه می توانید اقدام نمایید.

ذرت علوفه مرغوب

ذرت علوفه مرغوب دارای برخی ویژگی هایی است که لازم به ذکر است.

محصول خوب عاری از هرگونه کپک زدگی ، رنگ خوب (سبز زیتونی) دارد و دانه دار است.

ذرت علوفه در خوراک دام

این محصول وقتی به مصرف دام ها می رسد بسیار خوش خوراک بوده و نیز هضم آسانی دارد. که همین نکات آنرا در میان انواع علوفه برتری می بخشد.

برای خرید و ثبت سفارش و نیز به منظور دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و یا محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =