خرید ذرت علوفه تهران کرج و قم

خرید ذرت علوفه تهران کرج و قم

خرید ذرت علوفه تهران ، کرج و قم با قیمت مناسب را می توانید از این بازرگانی انجام دهید. چاپر سیلویی از دسته محصولات پر مصرف جیره هستند.

فروش چاپر سیلاژ تهران کرج قم

فروش علوفه در سراسر کشور هر ساله با چالش هایی همراه است. از جمله مهمترین آن تولیدات محصول می باشد که در بعضی استان های کشور انجام می گیرد و سپس به سراسر کشور ارسال می شود.

خوزستان نیز از استان های عمده تولید ذرت علوفه ای می باشد. و از آن به سراسر کشور ارسال می شود.

ذرت علوفه ای نیز به دلیل ارزش تغذیه ای بسیار مناسب در جیره به یک محصول عالی برای دامداران تبدیل شده است. و در دام های سبک و سنگین افزایش شیر و رشد و پروار را به همراه داریم.

محصول را پس از برداشت تحت تاثیر تخمیر قرار می دهند. و این تخمیر علاوه بر افزایش مدت نگهداری علوفه به عنوان یک علوفه تر خوش خوراکی بی نظیری را نیز برای دام به همراه دارد.

ذرت چاپر علوفه

قیمت و خرید ذرت علوفه تهران کرج و قم

ذرت علوفه ای دارای ویژگی هایی است که در تعیین نرخ آن حائز اهمیت هستند. برخی از آنها کیفیت و محل کشت ، دانه دار بودن ، و محاسبه کرایه حمل و نقل می باشند. و نیز به صورت دوره ای در ماه های مختلف سال تغییری را مشاهده می کنیم. برای استعلام نرخ روز می توانید با ما در تماس باشید.

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی ارسال محصولات خوراک دام و غلات را به صورت مستقیم و با تضمین کیفیت و قیمت انجام می دهد. چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر محصولات و ثبت سفارش خرید بودید می توانید با ما در تماس باشید.

( همچنین با عضویت در کانال های ارتباطی مجموعه در ایتا و تلگرام از محصولات روزانه و تخفیفات با خبر شوید)

تلفن تماس و شبکه های اجتماعی : 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =