جدول قیمت ذرت علوفه

جدول قیمت ذرت علوفه

جدول قیمت ذرت علوفه ای برای دام به صورت ماهانه بروز می شود. برای استعلام این خوراک دام با کیفیت عالی اینجا کلیک و در تماس باشید.

جدول قیمت خرید ذرت علوفه

نرخ ذرت علوفه ای به صورت دوره ای بروز می گردد. و نیز با توجه به درجه کیفیت آن مشخص می گردد. از همین رو استعلام قیمت را می توانید از طریق تماس با ما و شماره تلفن “09135051503” انجام دهید. اعلام قیمت ها از طریق سایت به دلیل متغیر بودن امکانپذیر نمی باشد.

ذرت علوفه ای چیست؟

ذرت علوفه ای از جمله علوفه های مصرفی برای دام های مختلف است که به صورت تر(با رطوبت) نگهداری و مصرف می شود. و به دلایل ارزش تغذیه بسیار مناسب و قیمت اقتصادی که دارد توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است.

در دامهایی همچون گاو و گوساله ،میش ، گوسفند ، شتر و شترمرغ و غیره مصرف می شود و باعث افزایش شیر و پروار آنها می گردد.

ویژگی ذرت علوفه مرغوب

_رنگ علوفه باید سبز زیتونی و خوشرنگ باشد و نه سوخته

_لاکتیک اسید در آن زیاد

_بدون هیچگونه کپک و آلودگی باشد

_میزان دانه در آن زیاد باشد

_رطوبت متوسطی داشته باشد

با توجه به موارد بالا می توانید محصول با کیفیت مناسب را تشخیص دهید. همچنین برای خرید توصیه اکید می گردد که از مراکز و شرکت های عمده خرید نمایید. با این کار نه تنها محصول با کیفیت و تضمینی را می خرید بلکه به صورت مستقیم و کمترین قیمت آنرا دریافت می نمایید.

شرکت بازرگانی مومنی با ارائه محصولات بدون واسطه و با تضمین کیفیت در سراسر کشور فعالیت می نماید. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر محصولات ، استعلام قیمت و خرید بودید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دو =