خرید ذرت علوفه تازه امسالی درجه یک

خرید ذرت علوفه تازه امسالی

خرید ذرت علوفه تازه محصول امسالی و درجه یک از کارخانه باید انجام شود. شرکت بازرگانی و تولیدی مومنی عرضه محصولات به صورت عمده.

معرفی ذرت سیلویی تازه

ذرت یکی از عمده ترین تولیدات محصولات را در بین کشاورزان در سراسر جهان دارد. این محصول با توجه به ارزش غذایی بالا مصارف بسیاری را در سبد غذایی ما و به عنوان علوفه و دانه در جیره غذایی دام و طیور دارد.

ذرت علوفه به صورت چاپر شده نگهداری و مصرف می گردد. ولی آنرا در بازار می توانید به صورت سبز و تازه نیز خریداری نمایید.

ذرت علوفه تازه برداشت شده برای تخمیر باید به مدت 3 یا 4 هفته دپو کنید. که عمل تخمیرانجام شود. ذرت علوفه ای برای تولید چاپر در کارخانجات در سیلو های لوله ای شکل نگهداری می شود.

خرید ذرت علوفه تازه امسالی

ذرت علوفه به صورت فله و بسته‌بندی قابل سفارش از ما می باشد. نمونه فله عموما در فصل برداشت و به صورت سبز و تازه فروش دارد. اما نمونه بسته‌بندی (30 کیلویی تا 1 تنی) در کل فصول سال قابل خرید هستند.

معرفی ذرت علوفه برای دام

ذرت علوفه ای دارای ارزش تغذیه بسیار بالا می باشد. و در تامین جیره با کیفیت برای دام ها نقش بسزایی دارد. این محصول همچنین دارای خوش خوراکی بالا و سپس هضم آسانی در گوارش دام هاست. که این موارد در کنار روش نگهداری که به صورت تر(غیرخشک سازی غلوفه) می باشد. آنرا منحصربفرد کرده است.

ثبت سفارش چاپر علوفه

شرکت بازرگانی و تولیدی مومنی تجارت تامین کننده عمده خوراک دام و طیور در کشور می باشد. و محصولات را به سراسر کشور ارسال می نماید.

چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر بودیدبا ما در تماس باشید. استعلام قیمت و خرید نیز از طریق تماس با ما با شماره تلفن های درج شده در انتها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =